©

kie-rayamic:

日本にいようがロンドンにいようが夜型の私です。今日は病み上がり土曜日ってこともあり、気がすむまで寝ました。また寝ようかな。

Posted by kie-rayamic, reblogged from kie-rayamic
On Saturday, April 23 2016 with 20 notes
20 notes
  1. beyondlimitations88 reblogged this from kie-rayamic
  2. roastbeastss reblogged this from kie-rayamic
  3. i-am-a-bluestocking reblogged this from kie-rayamic
  4. ruyii reblogged this from kie-rayamic
  5. undis-closed reblogged this from kie-rayamic
  6. kie-rayamic posted this
links
Korean Music Asian Fashion About